INTERIM CAMPAGNE MANAGER

ORDINA 2018 (januari – april)

Over dit project heb ik ook een case beschrijving geschreven. Deze lees je hier ⬇️

CASE ORDINA

Miranda heeft de afgelopen maanden onze afdeling versterkt als campagnemanager voor onze employer branding- en arbeidsmarktcommunicatiecampagne. Zij heeft dat met buitengewoon veel enthousiasme en drive gedaan. Met haar zeer snelle ‘snapsnelheid’, gestructureerde aanpak en creatieve ideeën hebben de campagne tot een succes gemaakt, zowel qua externe impact als hoe deze op een positieve manier is gaan leven binnen de organisatie.

Rens de Leeuw

Directeur marketing & communicatie, Ordina

KLANT: ORDINA

PERIODE: 2018 (jan t/m april)

FUNCTIE: INTERIM CAMPAGNE MANAGER

CAMPAGNE: EMPLOYER BRANDING

TAKEN:

  • Online campagne op facebook, Instagram, Stack overflow, programatic, Spotify
  • Outdoor – Geveldoek & Billboards snelweg prominente plekken door NL
  • Print – Sprint magazine – bijlage bij AG Connect
  • Evenement – Code & comedy, Nationale Carriere Beurs
  • Interne activatie – Ga lekker naar de film met je team. Film avond Tomb Raider, foto booth, geveldoek, inhouse koffie korner & vergaderzalen behang, prijsvraag “win een teamuitje”, elevator news bulletin, nieuws via Ordina app & mailings